Frida Hellenberg är min livsglädje. Älskar dig hjärtat <3

Sjukgymnasten idag gick inge vidare.. Fick iaf ett frikort nu så jag går gratis ett tag! Det är iaf posetivt! :D
Mattelektinen idag var nog den roligaste i världshistorien. Vi skrattade så magen krampade och shit som vi skrattade. Och våran snack asså, helt sjuka är vi ju iaf.

Sitter hemma via pappa, har en massa ljus i hela lägenheten. Proppen gick så nu funkar typ inga lampor alls. Skit kul verkligen. GUD, GE MIG LJUS!!
Pappa kommer inatt, ska bli skönt att få träffa honom igen :)
Har inga planer för kvällen, blir väl att se idol. Är sjuktsugen på godis. Men jag klarar verkligen inte av att gå till affären själv. Så jag får sitta häe hemma utan godis. Kanske lika bra det.

Emma är en dissare! Hon vill inte hålla mig sällskap för hon föredrar pepparkakor före mig :( ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!