Godmorgon!

Ojojoj, har nog aldrig sktivit blogg så här tidigt en morgon.
Fösöker få i mig lite fruksot, men idag vägrar magen ta emot det. Kan inte få i mig något. Jag kommer aldrig klara av dagen om jag inte äter.
Har vaknat 11235855 ggr inatt. Har typ sovit två timmar sammanlagt. Kunde inte sova på vänster sida eftersom att jag fick vaccinet på den armen. Och det lädde till att jag var tvungen att sova på höger som jag inte brukar ( göra hela natten ), får alltid så himla ont i min lårkula som jag skadat en gång i tiden. Så idag har jag ont över allt!
Nu ska jag snart cykla till skolan. Skall vara där till kvart över tio. Skall vara vid sjukgymnasten 10.45, och jag orkar inte stressa dit på cykeln. Pluss att det blåser väldans mkt. Så jaaa till lugnt och ro!
Efter sjukgymnasten cyklar jag vidare till Emma, vi ska fixa lite innan vi cyklar och tränar barnen.
Sen ikväll blir det innebandyträning om det orks.
Puss hej.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!