hela paketet är skadat! :S

God kvällar gott folk!

Sjukgymnasten gick bra. Har skit ont nu efter sen hon gjort en massa övningra med benet.
Hon kom fram till att det inte bara är ett muskelfäste som är felet, utan ALLA i höften/ runt lårkulan. Och sen är icha nerven antagligen också skadad. Och så tror hon att muskelvävnaden kan vara skadad den också.
Men ingenting är säkert och hon vet inte riktigt. Men det hon vet är iaf att alla muskelfästen är skadade.
Jag fick göra övningar och hon klämde och kände en massa. Sen fick jag ligga en halvtimma med nålar in i benet och foten. (akopunktur)
Skall fortsätta så här flera gånger till och se om det kan bli bättre. Hon tycker det är konstigt att benet aldrig läkt efter smällen. Brukar inte ta så länge som mitt gjort, i över ett år.
Så vi får helt enkelt se hur detta slutar.

Ikväll blir det ingen träning, har så ont. Men jag ska dit och titta iaf :)
Nej nu ska jag springa in till charlotte och överraska henne! Kanske är snäll å tar med mig något gott till henne för att göra henne extra glad.
Nej nu kilar jag.

Puss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!