Jag och Emma har väldigt roligt i skolan!

Vi var 6 av 24 st som gjorde provet idag. Inte ens 1 /100000 av klassen ju. Okej nu överdrev jag kanske lite mkt. Men vafan. Blir så lack på människor som skyller på att dom inte kan det för att dom inte pluggat.
Aja åter till mig. Provet gick väl helt okej. Förutom att det var så dåligt stroktuerat eller vad det nu heter.

Jag Charlotte och Sofie var ute och gick på p18 med stavar. Det var meningen att annat folk i laget skulle med, men dom var tydligen så tråkiga att ingen kom :P

Just nu sitter jag och Väntar på att My ska ringa. Seg är hon iaf. Har väntas as länge. Men hon ringer nog snart :)
Efter jag pratat med My ska jag ringa pappa. Har inte pratat med honom på väldigt många dagar.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, typ åtta. Sov jätte dåligt inatt.

Juste, jag damsög upp en spindel för en liten stund sen. Den var as äcklig. Och varför ska dom alltid vara inne i MITT rum? Det är MITT rum och inte deras. Gah, hata dom!


Postat av: Emma

Aa menar det sånt e as störande!

2009-11-23 @ 21:15:48
URL: http://matalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa menar det..!

2009-11-24 @ 15:39:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!