just dance

Sitter just nu i sängen med datorn i famnen med hög musik och med en hel hög böcker bredvid mig.
Har pluggat en stund, vilket jag kommer få göra hela kvällen. Mitt uppe i allt plugg är jag as hungrig. Magen kurrar snart sönder. Har jag tur så får jag snart mat.

Idag i skolan så har vi haft en manifestation, mot våld för medmänskilghet. Vilket betytt att vi inte haft några lektioner alls, utan suttit i aulan hela dagen på hårda trästolar. Så nu har jag träsmak i röven. Mumsigt? Eh nej.
Imorgon efter skolan så ska jag sitta kvar en stund och plugga tills Eric slutar, sen skall vi ner på stan och ta en fika :)

Jaaaaaaa nu är det mat. Lycklig jag blev.
Hejdåe.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!