läängtar till imorgon!

Jag har en massa plugg, jag orkar inte, har en massa som ska vara klart och inskickat idag. Jag får panik, jag orkar inte, skolan är för mkt för mig just nu!

Jag skriver en läsdagbok om en bok jag läst i skolan. Det går såååå segt farmåt. Och sen så fryser mina fingrar sönder av kölden. Skit kallt här inne. Och inte kan jag sitta med vantar på mig när jag måste skriva? Nej det funkar nog inte.
Och sen måste jag göra läxa som vi fick vid utbildningen sist. Den ska vi lämna in ikväll när vi har andra delen av utbildningen. Ursch allt tar kål på mig. Varför få läxor? Det räcker väl att man jobbar skiten av sig i skolan?

Nu msåte jag fortsätta även fast jag vill eller inte...

/ Rebecca Alexandra Marie Thomsson



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!