min bror är seriöst störd!

Nyss hemkommen från mötet. Gick bra. Inte så viktigt, men iaf.
Pratade nyss med min bror i tel, och just nu hatar jag honom extremt. Vi grälade till och med så mkt att han klickade mig i telefon.
Och kalla en för hora, vad är det för vits lixom? Moget, riktigt moget för en 20 åring.

Nu skall jag snart ta en dusch, sen är det sängen som väntar, med datorn i famnen. Ska nog kolla på S.O.S Gute, missade förra avsnittet.

Och juste, när jag äntligen skulle äta lite mat så var det SENAP på den där jävla korven. Tack för att ni gör sån himla god mat som jag verkligen gillar när jag inte ätit sen igår vid fyra tiden och sedan spytt upp allt.
Tack så hemskt mkt. Kommer fan få svälta ihjäl. Och inge macka finns det hemma. Kul att ära knäckebröd? Eh nej.

Detta blev ett klaginlägg.. men det bryr jag mig inte om!
Tack och godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!