mitt boxerkort har fått fnatt så jag kan bara se på dåliga kanaler. SUCK!

Nu ikväll har jag varit barnvakt åt mina syskon, och är det ännu. Mamma och dom är ute på krogen och har skojsans.
Vi har spelat spel, käkat ostbågar och en massa annat. Till och med målat i Johannas målarbok. Yeah Rebecca på barnnivå igen?
Har precis nattat henne. Bara bror min som ännu är vaken. Men han sitter uppe vid datorn och spelar farmville. Varför farmville lixom? Han skickar en massa farmville inbjudningar hela tiden. Men tänker bannemej inte gå med i den skiter :P

Jag ska gå och göra mig iordning och smörja in höften, sen blir det sängen med datorn i famnen tills jag blir så trött att jag inte orkar ha ögonen öppna.

RebeccA




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!