plugg 24/7

Igår hade jag tyvär ingen möjlighet till att blogga.
Gårsdagen var iaf sjukt rolig, vi satt på lektionen och kastade handkräm på varandra, eller rättare sagt Frida och Maria gjorde det. Fattar inte att man kan komma på något sånt. Men kul var det iaf.
Fick tbx provet vi gjorde i onsdags, gick skit bra och är extremt nöjd med mitt betyg! :D
Igår kväll satt jag och pluggade skelettets latinska namn. Skall snart sätta igång att plugga igen.. Drygt och svårt. Men vill man ha bra betyg har man inget val.

Om en stund ska jag till sjukgymnasten, men som sagt så ska jag plugga lite innan. Sen efter sjukgymnatsen ska jag till bup för sista gången i hela mitt liv, troligtvis iaf. Känns grymt bra att jag kommit så långt på väg att jag inte behöver gå där längre!
Nu får det räcka med skrivandet för tillfället. Skriver kanske mer ikväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!