prima bellerina!

Tjeeejnixen! :)
Hoppas allt är bra med er? Med mig är det iaf kanon!
Idag har jag hittentills bara pluggat. Nu kan jag alla 30 ord på latin (nästan 30 st). Det känns riktigt bra måste jag säga. Trodde aldrig jag skulle lära mig dom, men träning ger färdighet.
Nu ska jag bara plugga på alla 40 frågor som vi också ska kunna, men alla kommer nog inte med på provet skulle jag tro. Kan frågorna, men är lite osäker så bäst att plugga på dom tills man kan dom riktigt bra.

Vi ska alltså har prov på skelettet, latinska ord, frakturer och sånt. Rätt intressant faktist :)

tips till er alla; Skjut inte fram pluggandet, det gjorde jag nästan hela 1:an, men man tjänar på att börja plugga redan från början. Så gör er själv en tjänst att börja plugga i tid! (om ni vill ha bra betyg alltså)
Efter man pluggat känner man sig så stolt, och spec efter man gjort provet och fått betyget. Det känns rent ut sagt GREAT!

Nu ska jag käka frukt, sen börja plugga igen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!