sitter och lyssnar på melissa horn.

Jag är jätte jätte trött. Jag ska snart gå och lägga mig, måste bara tvätta bort allt smink och så först.
Skiter i om det är fredag och jag lägger mig tidigt. Men jag har varit uppe sent i flera dagar och inte sovit ut ordentligt. Plus att jag ska upp i tid imorgon för att hinna med allt jag måste göra innan alla gäster kommer.

Ett måste innan två imorgon:
- Duscha och hitta kläder som jag kan ha på mig,
- Städa i badrummet och i mitt rum,
- Plugga,
- ut och gå en sväng.

Jag blev helt plötsligt väldigt extremt vetten-törstig, så jag ska pallra mig upp för trappan och dricka lite vatten innan sängen väntar.
Hoppas ni har haft en bra fredag den 13.

-Puss-



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!