sjuklingarna nr 1 bor i mitt hus.

Skoldagen har varit bra. Hade först Matte, men gick efter halva för jag Frida, Emma, Rebecca och Erica skulle göra frukosten. Kul hade vi medans vi gjorde den. Det är så det ska va!!
Efter frukosten hade vi HLR. As roligt det också. Jag Frida och Maria gjorde rollspel medans vi skulle "rädda" pesronen (dockan) som låg medvetslös på marken. Har några bilder och filmer som jag kanske kommer lägga upp.
Sista lektionen var vi nere vid GT och GA. Så det har varit en soft dag.

När vi hade slutat höll jag och Maria varandra sällskap hem. Precis när jag kommit hem kommer My förbi. Trevlans. Följade med henne hem till henne. Käkade mat, naturgodis och ischoklad. Mumma.
Efter det så drog vi till träningen. Själv satt man bara på bänken och kollade på. Blir så jävla sugen. FAN, att jag inte får träna. Piss höft. Den kan fan gå och dö!

Men iaf så var Maja med och kollade på träningen så hon och jag satt och snacka en massa. + Emma och Sara också ;)
Nu är jag hemma och sitter i ett hus där halsflussen sprider sig. Kul att jag typ också kommer ha halsfluss inom några dagar. Om jag har tur klarar jag mig, vilket jag hoppas!

Puss



Postat av: emma

Jag e bäst! :D

Men även om du får halsfluss måste du komma;)

2009-11-25 @ 09:20:56
URL: http://matalen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hehe! Sjuklingar :D Jag är frisk ^^ Men sluta träna ett tag då ( skall jag inte säga något om då jag igentligen inte får spela gitarr :P ) Puss å kram liten grön banan

2009-11-26 @ 18:15:02
URL: http://intomatoewetrust.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är också frisk :D än så länge iaf :P

Jo just det jag har. Får ju inte träna :( fast jag smygtränar lite ändå. Det vet ju inte min sjukgymnast om att jag gör. Fast jag ska skärpa mig. Måste sluta ett tag..



haha puss o kram liten grön banan? x)

2009-11-26 @ 18:43:45
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!