skolan kan gå och dö!

Vaknade av att klockan ringde vid halv tio, gick upp och duschade, gjorde mig iording och käkade frulle.
Skulle igentligen ta bussen som gick tio i tolv, men jag blev klar så fort och hade tråkigt så vid tjugo över elva satte jag mig på cykeln för att cykla till skolan.
Slöt kvart över tre och cyklade sedan hem igen.
Skulle igentligen ut och gå med Charlotte och Sofie nu ikväll på p18. Men jag har så mkt plugg att jag avstod. Får ta en prommenad senare ikväll efter allt pluggande om jag orkar.
Varför jag sitter här och skriver när jag måste plugga har jag ingen aning om. Kanske för att det är så tråkigt? eller kanske för att jag helt enkelt inte orkar plugga?

Imorgon har jag två redovisningar jag skall göra och en läxa som ska vara inlämnad. Typ varje dag denna vecka ser ut som imorgon. Pluss att jag har prov på onsdag i social omsorg om utvecklingsstörning.
Nej nu måste jag verkligen plugga, blää säger jag bara.
Skriver mer ikväll om jag får tid.

/ RebeccaThomsson




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!