skrajsen halloween

Gårkvällen var rolig.
Vid sju kom vi ut till Erika. Vi går in i huset och ingen respond fick vi. Plötsligt kommer dom ner och ser hur läskiga ut som hälst. Skit kul. Erika var fräck som fän och Rebecca var mumie med kritvit ansikte och svart under ögonen. Hahaha dör av alla bilder vi tatt!
När vi ätit spelade vi spel ett litet tag.  Kul spel, tror det hette bluff eller något i den stilen?
Sen när vi spelat ett tag bestämde vi oss för att köra anden i glaset. Men innan gick Erika upp på övervåningen för att hämta något. När hon kommer ner ser hon helt vättskrämd ut. (det spökar i hennes hus). Vå fågar henne och hon berättar vad som hänt. Fyfan och vi skulle köra anden i glaset. Gissa om vi var rädda!
Ni vi testat en massa gånger bestämmer vi oss för att bara jag och Frida ska testa (det har funkat för oss förut). Och på första försöket funkar det, och där inne sitter bara hon och jag med en stängd dör helt mörkt och spöken som kollar på en. Vi får halft panik och springer till dörren för att gå ut i köket till dom andra. Men dörren gick inte att öppna, och paniken blev starkare. Men tillslut lyckas Frida få upp dörren och vi springer ut. Men just när vi kommit ut ur rummet är det någon smo smäller i/ ramlar ner i det rummet vi precis varit inne i. Och jag skriker som fan och springer all vägens fart iväg. Skriket blev så hårt/högt att halsen blev helt torr.
Undrans hur rädd jag måste sätt ut!? Mitt hjärta slog iaf 4872326356 ggr på mindre än en sek.
Sen tittade vi på skräckfilm och satt där ihoptryckta i två soffor och försökte undvika att bli rädda.

Oj detta blev ett långt inlägg.
Nu skall jag packa sen åka in till pappa där jag MÅSTE plugga. Ursch. Elin kommer och sover hos mig, så det blir nog att vi lägger oss sent. Men vi börjar tjugo i två imorgon så det gör inget :)

Hoppas ni också hade en läskig halloween!? ;)

ps. jag tände ett ljus för Farfar och Greten vid middagen. Love you always <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!