sweet dreams

Tjao allesammans!

Kan först och främst be om ursäkt för mitt förra inlägg, men vi alla har väl psm ibland, right?
Vi skiter i gårdagen och skriver lite om idag ist. Låter som en bra idé tycker jag.
Dagen började med att klockan ringde, som vanligt. Var svinigt trött, men kom tillslut upp ur sängen. Fick bli en osminkad Rebecca idag, han aldrig smika mig, sov alldeles för länge för att hinna med att äta, sminka mig och gå till bussen. Imorgon får jag skärpa mig, upp i tid och äta bra frukost!
Första lektionen hade vi social omsorg, as drygt verkligen.. Sen hade vi idrott. As ont i benet. Kunde knapt springa. Hade även betygssamtal med idrottslärarn, och mitt betyg ligger på vg+/mvg, vilket känns väldigt bra :D
Slöt kvart i tolv. Drog hem och åt sedan tog jag mig en prommenad bort till västerhejde skola för att träna barnen. Fick träna lekis själv eftersom Emma var tvungen att göra matte prov. Gick bra fast ganska så kämpigt med barn som inte lyssnar när man säger till. Emma kom sen till två då vi tränade ettorna.
Nu ikväll har jag varit och kollat på innebandyträningen som jag hemskt gärna ville vara med på. Men har så ont i mitt ben att det inte är värt mer smärta.

Nej jag borde gå och lägga mig, iaf stända av datorn och tvn. Fast ska bara läsa lite bloggar innan.
Inatt ska jag sova gott, det har jag bestämt mig för. Så godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!