trött är ordet.

Dagen har varit riktigt seg. Men jag slapp den sista lektionen eftersom jag redan gjort provet, så jag slöt kvart över elva. SKÖNT!! Gick och åt med Maria Frida o Josefine. Sedan tog jag bussen hem halv ett.
Somnade nästan på en gång och vaknade vid fyra igen.
Nu blir det snart mat, sen chill tills sos gute börjar. Sen blir det sängen.
Fattar inte att man kan vara så sjukt trött. Har sovit mig igenom lektionerna denna vecka.

Imorgon har jag sovmorgon, första lektionen är inställd :)
Ska till sjukgymnasten kl tio, efter det så åker jag till skolan. Alltså vid elva tiden. Sen är det mattelektion och sedan hem.

Nu ska jag laga mat eftersom att dom andra har halsfluss och inte orkar göra något.
Pussohej.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!