vafan dåe :(

Sjukgymnasten gick inge vidare. Jag kommer inte få träna på ett bra tag... Hur ska jag kunna klara mig utan innebandy? DET KOMMER INTE GÅ!
Nu smörjer jag in mig med antiinflammatorisk salva och ska kanske börja äta diklofenak också.
Antingen är det en JÄTTE stor och irriterad inflammation jag har, eller bristningar eller något annat. Jag vet inte, hon vet inte, INGEN VET!

Från ljusa dagar till mörka trista tråkiga dåliga dagar..


Postat av: Ihngela

Thomas hade (har) ett jättestort diskbråck i ryggen o han åt (äter vid behov) diklofenak och det hjälper jättebra! Håller verkligen tummarna för att det funkar på dej oxå:)Puss o kram

2009-11-20 @ 17:30:34
Postat av: Rebecca

Åt det förut precis i början när detta hände, alltså för lite mer än ett år sen. Åt det jätte länge. Men det hjälpte inte ett dugg. Men vi får hoppas på att det hjälper nu.

Puss o kram tbx!

2009-11-20 @ 21:07:27
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!