vi har varit på bäverjakt. men inga bävrar ville visa sig för oss

Ursäkta avbrottet, men jag har varit uppe vid pappa i Örebro med Elin :)
Orkar inte skriva så mkt om vad vi gjort, men vi har iaf spelat bowling, shoppat, kollar på allsvenskmatch och mkt mer. As roligt har vi iaf haft!
Båtresan hem igårkväll / inatt blev förskräcklig. Det gungade as mkt, och jag blir jätte lätt åksjuk. Elin blev också åksjuk, vilket hon blivit 1 gång i hela sitt liv. Då kan ni tänka er hur mkt dte gungade, och hur dåligt jag måste ha mått.
Efter bara en kvart av resan fick vi gå och köpa hytt, och efter tjugofem minuter hade jag redan spytt.
Jag bodde fan på toan hela resan. Ursch säga jag bara. Så jävla äckligt.
Men iaf så lyckades jag somna till en stund innan vi skulle gå av båten. Vilket nog var ganska bra, annars hade jag väl spytt ännu mer :P
Men iaf så skulle vi gå hem från båten till bingeby, asssssssssss jobbigt. Har nog aldrig någonsin tyckt dte varit så jobbigt att gå från hamnen hem. Mina ben var vikta och orkade inte bära min kropp. Vilket inte var så konstigt, hade ingenting kvar i magen för fem öre.
Vi kom hem till mitt 01.10. Vi slängde oss ner i sängen och sloknade efter ett tags pratande.

Imorse orkade vi inte gå upp, så vi skickade ett sms till våran lärare där det stod att vi kommer till andra lektionen.
Skolan idag har varit seg, har inte ätit något för att jag fortfarande mår illa efter båtresan.
Så jag ska nog försöka trycka i mig lnågon macka innan jag ska iväg på möte i västerhejde.

Skriver mer sen ikväll om jag orkar, annars skriver jag imr!
Puss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!