19/9-09

Ännu en ny dag, vilket betyder lördag = HELG.

Idag vet jag inte vad som händer. Antingen ska jag vara med Emelie eller så ska jag vara med Jeff.
Jag får se vad dagen bjuder på helt enkelt.

Om en stund ska jag försöka få med Charlotte till p18 för att gå en liten sväng. Något springande blir det inte pga halsen.
Hoppas att hon har lust att följa med. För jag åker inte dit själv. Och jag känner att jag måste röra på benen. Har inte tränat på hela veckan. Katastrååååååååf jao!

Just nu sitter jag och lyssnar på en låt, Melissa Horn- Vår sista dans.
Angående den låten så pratade jag med Gabriel igår. Förstår mig inte på honom..
Ena stunden är han fly förbannad för att jag gjorde slut, och ena stunden vill han träffa mig.
Jag tänker iaf inte höra av mig mer till honom. De senaste gångerna är det JAG som har hört av mig.
Nu är det han som kommer få höra av sig om han vill någe.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!