imorgon är vi lediga!

Shaov!
Just nu sitter jag här hemma själv i lägenheten. Frida är sjuk så hon är hemma, Rebecca åkte precis hem och Erika är också hemma. Tänkte igentligen åka hem till mamma, men jag ångrade mig.
Charlotte kommer hit ikväll, vid typ elva och sover här :)

Idag i skolan hade jag först matte, bytte till matte a, (hade valt matte b) men det var så svårt så jag bytte.
Sen hade vi frukost med hela op. Satt i olika grupper och diskuterade olika punkter.
Vi har även tagit plodprover, HB, blodtryck och sockervärde. Mitt sockervärde var väldigt långt, 4.4. Not so good. Fast det var bara för att jag inte hade ätit något. Så det är inte så konstigt att det var så lågt :P
Hela eftermiddagen satt vi i aulan och lyssnade på emrisch (stavning?) (han som satt i koncentrationslägren) och Patrik eller vad han hette.
Rätt intressant faktikst.
Efter skolan drog jag och Rebecca hem. Vi åt lite sen gick jag och la mig och sov medans Rebecca satt här vi datorn.
Nej nu ska jag försöka hitta någon som vill ut och gå med mig. Någon frivillig?
Har frågat både Maria, My och Tilda, men ingen av dom kan :(



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!