babbelkärringen ?

Jag är en riktigt matlagare jag. Kanske ska bli en kock? Never. Tänk inte ens tanken.
Jag skulle bara hacka av mig fingrarna. Det är inget för mig detdär.

Tänker helt seriöst gå och lägga mig snart. Låg vaken alldeles för länge inatt. Kl var över ett då jag bestämde mig för att inte kolla på klockan mer. Sen efter det vet jag inte vad klockan blev. Ganska logiskt att jag inte vet eftersom jag inte kollade på klockan mer. Ja ni hajar.

Mamma är och springer/går blodomloppen. Igentligen ville hon att jag skulle med. Fast min höft är paj efter träningen igår. Smärtan går upp i ryggen idag. Mumsigt detdär.

Imorgon är det upp tidigt igen. Först ska vi börja lite med vårt projektarbete som vi kommer jobba med under trean. Sedan ska vi typ vara med tvåorna och ettorna och gå runt i innerstan. Fattade inte vad dom menade. Eller jag lyssnade inte. Så jag får skylla mig själv. Men jag är inte spec ledsen över att jag inte vet. Visar sig imorgon. En liten surprise!

Nej godnatt. Nu ska ni få slippa mitt babbel ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!