bara så ni vet så blev min smoothie lika awesome som vanligt

Ni kan inte fatta hur tråkigt jag har.
Jag är sugen på en joggingtur.
Men 1, det är tråkigt att springa själv
och 2, det är inte så kul att springa i regn
och 3, jag är lite lat faktiskt.

Det blir mer fart på en när man springer med laget. Själv är bara ensamt och tråkigt.
Tänkte ta ett skönt bad. Det skulle vart mys. Så kan jag ta in datorn och lyssna på musik.
Snacka om mysigt. Nu är det spikat och klart, jag gör det.
Då fördröjer jag tiden lite också. Guuudsåsmartjagär!

Och My svarar inte på mina sms och inte när jag ringer. Börjar bli lite smått orolig att det har hänt någe.
HÖÖÖÖR AV DIG!!
Så nu vet hela världen det!

Tjaobrao hejdåe.



hittade en gammal fyllebild. Såna är alltid lite extra roliga att kolla på!
Så kika på ba. Det är chill!



Postat av: Mortenmai

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-06-16 @ 10:58:11
URL: http://mortenmai.blogpaint.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!