dåligt med rubrik idag

Alltså varför lyckas man alltid bli liiiite för mätt?
Någon som kan svara på den frågan ellarh?
Åt iaf tacos, sjukt gott som alltid.
Man får passa på att äta goda rester nu när man är ensam.
Inte orkar jag ställa mig och laka mat iaf :)

Funderar på att kanske baka något. Kärleksmumms låter gott.
Fast orkar jag det?
Och sen tänkte jag göra smoothie, det är en sak som är säkert iaf.
Fast det får bli sen senare, är ju som sagt mätt för tillfället.

Vill ni veta en till ointressant sak? Att mammas och deras tv inne på rummet är fläng. Igår funkade bara kanalerna 1,2,4 och 6. Idag funkar inte dessa kanaler utan 3 och 5. Och alla andra kanaler funkar inte häller.
Plus att bilden är helt fuckad.
Aa jag visste väl att ni inte ville veta, men fakta är ju bra. Hm. Jo typ sån här fakta alltså.


Chariot-Gavid DeGraw




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!