efter regn kommer solsken

Sitter just nu vid matbordet å äter lite mat.
Pasta och kycklingspett.

Jobbet har varit roligt som vanligt :)
När både jag och Frida slutat så åkte vi till p18 och såg lite fotboll.
Och sen min vanliga otur, när jag cyklade hem började det såklart regna.
Blöt som en hund blev jag.
Tur att det finns hus som man kan skydda sig i :)

Vid kl 19 är det dags för träning! Så himla taggad!! Fast att träna innebandy skulle vart mkt roligare.
Skall ut och springa på p18. Och denna gång hoppas jag att inte polis, ambulans och brandkår skall behöva vara inblandade.

Nej nu måste jag fortsätta äta.
Hörs när jag kommer hem från träningen! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!