en flitig jobbare

Är nu hemkommen från jobbet.
Snälla Frida körde hem mig och in till jobbet fick jag skjuts av Östen.
Skönt. Slapp cykla. Snacka om lat. Fast jag har ju faktiskt cykla HELA sommarn.
Imorgon skulle jag igentligen varit ledig, mhm som idag. Men jag får hoppa in och ta ett pass imr också.
Från 6.45-45.45.
Och då måste jag cykla.... ååååååh jag orkar inte. Men okej. Jag klarar det som alla andra dagar.

Sitter just nu och äter godis, egentligen så är jag inte sugen. Men det är ju gott.
Dåliga vibbar. Men äsch, jag erkänner. Jag är en sån där godisgris. Men vem är inte det lixom?

Nog med snack. Vi hörs imr när jag kommit hem ochsådär.

Charlotte, du har skrämt upp mig. Nu kommer jag ligga och fantisera om den där stora spindeln..



Postat av: superduperspindel

MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2010-08-07 @ 23:27:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!