en hel ko och en halv gris

Naij ni, jag slängar in ett till inlägg medans jag väntar på att Madde skall äta upp sin mat! :)
Själv åt jag wookgrönsaker med kyckling i.
Fick lyxa till det på bästa sätt nu när jag är hemma själv.
Och appropå det så har jag vart hemma själv en vecka. Strongt gjort av mig!
Till efterrätt blev det chockladpudding. Såg att mjölken går ut imr, och eftersom jag inte dricker mjölk rakt av så piffade jag till det lite. Två flugor i en smäll kan man väl säga.

Och för att göra den lite extra snygg tänkte jag hämta bär ute i trädgården, och då upptäckte jag att vi även har hallon. Så där ute stod jag och proppade i mig. Hoppas inte grannarna såg. Måste trott att jag inte ätit på flera dagar.
Så, nu vet ni det grannar, inte för att jag tror ni läser min blogg. Men nu har jag iaf fått det sagt ;)

Hu vad jag babblar. Nu ska jag dra ballarna i gruset och ta mig upp ur sängen.


Ibland kan jag vara så jädraa snygg!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!