FÄÄÄÄÄST

Så gott folk, I'm home!
Det blev bara tofta strand, men äsch, det är chill där.
Fick bli ett uppfriskande dopp pga värmen.
Och då kanske ni vill veta en mysig sak? Tänkte väl det. Låt höra.
När jag körde ut så blev min rygg så svättig att det rann. Har aldrig hänt förut, inte ens när jag tränar bli jag så.
Och ändå hade vi AC på. Som att bada i en flod typ. Asmums.

Nu skall jag göra mig iordning inför kvällen.
Först blir det middag hos en släktig med lite folk. Sen efter drar jag till Madde en stund innan jag måste bege mig i säng.
Börjar nämligen 6.45 imorgon. Så inge "halv-två-läggdags-ikväll". Det kan jag fetglömma.

Vi hörs imorgon. Ha en trevlig fredagskväll, och sup försiktigt :) ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!