fasen vad gött! :D

Har precis tagit en uppfriskande dusch efter ett träningspass.
Vi var tyvärr inte så många, endast 7 st.
Men vilken stämmning vi hade. Helt underbart kul!
Först sprang vi 1 km staffet. Sedan styrketräning, 10 upphopp, 10 armhävningar, 10 rygglyft, 10 situps och 10 knöböj gånger 3. Alltså allt tre gånger.
Sedan sprang vi 2 km och sedan 1 km till.

Detta kommer kännas i kroppen imr. Men mest styrketräningen. Joggingen var inte alls någe problem. Trodde inte jag hade sån brz kondis efter det långa uppehållet.
Men att cykla till jobbet varje dag har nog lämnat sina spår :)

Har precis vart lite extra snäll mot min bror också. Hoppas bara att jag får tbx pengarna. Annars jäevlar ;)

Imr blir det jobb, sen på kvällen skall jag och Madde ha det treeeevlans :)<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!