fillur hit och dit

Godmorgon på er.
Inte för att jag vaknade nyss, men det finns säkert någon av er alla där ute som gjorde det.
Just precis. Så kan det gå.

Har vart på fotboll, men det sa jag ju igår så det visste ni redan. Vilken tur ni hade.
Två matcher spelade dom, en vinst och en förlust.
Just nu sitter jag och planerar in en bra frilla som jag skall ha. Imorgon sker det.
Lite nervös faktiskt. Men det blir nog bra.
Jag berättade inte att jag hittat en frillelur? Nej men nu gjorde jag det. Sådetså.
Skall kila in till min älskade granne och fillura lite inne hos henne. Det blir kul.
Ikväll är det träning också. Jobbigt men kul. Hoppas dom sparar på våra unga kroppar innan cupen som äger rum redan på fredag. LÄÄÄÄNGTAR SOM AS!

Nej men vi hörs typ sen senare :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!