fina minnen

Tänkte vara duktig och laga "riktig" mat idag.
Men det blev inge gott. Såsen förstörde allt.
Pastan och baconen var inte så svårt att lyckas med.
Synd bara att jag skulle hälla på all sås på maten.
Hm klant.
Så kan det gå.
Ist tänker jag göra en utsökt smoothie eftersom maten nu ligger i komposten.

Och appropå kompost, jag måste gå ut med komposten till den stora komposten. Okej det där lät knas. Men ni fattar säkert?!
Mm och det jag skulle komma till är att jag hatar att göra det.
Massor av maskar och det luktar äckel.
Så nu vet ni dagens i-lands problem!



Postat av: Tormodalvilde

A very nice site keep it up. Regards

2012-01-23 @ 07:17:59
URL: http://tormodalvilde.blogocial.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!