HAHAH BILDEN!

Hejsvejs i lingonskogen väel!
Har precis kommit hem från stan. Fick med mig en skylt hem som står Rebecca på, fick den desutom av mamma.
Tänkte att jag skulle ha den i min bil så det blir lite piffigt :D
Pratade även med ägeren av bilden som jag är intresserad av. Pappa skall provköra den åt mig nu någon dag :)
Den är nämligen i Örebro, och jag är ju här på ön. Så om det nu blir så att jag köper den så får jag inte den på en gång.. Surt. Men bättre det än ingenting iaf :)

Skall snart slänga i mig någon mat, även fast jag är mätt sen frukosten.
Sedan bär det av med min cykel till jobbet för sista gången i sommar. Känns bra och dåligt. Kommer sakna alla tanter och alla trevliga arbetskamrater..
Fast jag kommer ju komma tbx dit, en sak som är säkert :)

Skriver sen ikväll när jag kommit hem! Ha en trevlig dag gott folk :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!