hjäääääääääääälp

Chocktillstånd. Japp det är precis vad jag är i just nu.
Mitt hår är kort, jätte jätte jätte kort för att vara mig.
Herregud dör!
Jag lägger upp bild, för och efterbild. Ni får inte skratta.
Hu jag vill ha tbx mitt hår :(
Men okej, ska sluta böla. Det växer ut och det här var bra för mitt hår. Punkt.

Hann med en trevlig fika på stan med Emma innan jag begav mig hem till pappas lägenhet för troligtvis sista gången i detta liv :( Satt och plugga körkort i evigheter. Sedan mötte jag upp C på stan och hon fick vara mitt moraliska stöd när jag satte förskräckt i frisörstolen.
Nu ska jag kila in till C bara för att hon vill. hah känn på den du, C ;)

 före
 efter

AJ FYFAN! SE PÅ SKABBET.



Postat av: Frida

jag tyckte att det blev jätte fint! :D <3

2010-08-23 @ 18:07:41
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/
Postat av: Ihngela

Det blev ju jättefint! Du passar jättebra i det :) Det tar nog bara ett tag för dej att vänja dej vid det. Men jag och Thomas tycker att du är jättefin!

Puss o kram <3

2010-08-23 @ 19:17:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!