idag saknar jag farfar extra mkt..

Imorse var jag väldigt lat. Jag tog moppen ist för cykeln.
Har inte kört moppe på över 1 år. Det är smidigt och behändligt faktikst!

Kom inte hem så värst sent igårkväll. Det var väldigt trevligt ska ni ha klart för er.
Var hemma hos Madde med henne, Tilda och Amanda :) Satt och pratade och hade allmänt jätte trevligt.

Är för tillfället hemma själv, mamma och dom är på stranden.
Så typiskt att man alltid skall jobba när det är som finast väder.
Jag ska vara glad över att jag var ledig igår.

Ikväll skall vi iväg till några bekanta och äta kräftor. Gott. Mmh det kan man säga.

Hörs maybe tonight!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!