kan inte sluta tänka på att det händer så mkt den närmaste tiden :D

Jag skrev ett långt saftigt inlägg igårkväll.
Men nätet la av precis när jag skulle publicera. Der var lite extra kul kände jag.

Jag kan börja fråga mig själv varför jag är vaken så här dags? Självaste jag har inget vettigt svar faktiskt.

Kvällen igår blev inte som planerad, men vad gör det?
Tänkte sitta hemma för mig själv och kolla på fiskarna. Nej skämta.
Jag skulle igentligen pluggat teori, men sen blev jag akutsugen på chips och dipp.
Så jag tog med mig Charlotte till affären och där handlade även hon chips. Sedan plop så bestämde vi oss för att hyra film. Så hela kvällen satt vi och kollade på en väldigt rolig film. Baksmällan.
Jag skrattade så jag dog. Okej nej kanske inte. Men jag kunde ha dött, det kunde jag.

Idag är det en sån där dag som jag ska ha kul, för jag ska leka med Madde :)<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!