kanske inte hårt för er, men för oss!

Är nu hemma efter ett jobbigt träningspass.
Men det känns jävligt skönt nu efteråt ska ni ha klart för er! :)
Började med uppvärmning på 1 km.
Sedan skulle vi springa 2 km så fort vi kunde/orkade. Klarade detta på 11 min. Helt okej väll? Men detta ska förbättras med någon minut.
Och inte nog med det, 2 km till så fort vi kunde/orkade. Detta tog någon minut längre. Men vad gör det?
Man har väll rätten att vara trött efter 5 km?!
Sedan blev det styrka (det vanliga) och sedan 1 km till.

Jag känner mig lite halft död måste jag säga.
Men då sover jag gott inatt. Positivt!
Och nu ikväll ska jag nog bort till Madde en stund, bara sitta och prata och ta en fika. Myyyyss :)

Hörs imorgon, och appropå imorgon så är jag ledig. Och det ska bli fint väder så det lutar mog STRANDEN!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!