längtar

Igår efter träningen cyklade jag hem och duschade, sedan iväg in till stan igen för en trevlig kväll med Gina, Charlotte, Sara och Sofie :)
Kom hem strax efter ett inatt och upp kl sex imorse. Det var grajar det!
Jag vet någon som har haftr stora påsar under ögonen idag. Men inte är det jag nej. HUr kan ni tro det!? ;)

Träningen var riktigt jobbig, riktigt riktigt jobbig. Men allt slit lönade sig. Denna träningen började vi med brudens gumma eller vad den nu heter. Den som kämpat mest får äran att vinna denna tills nästa träning då i detta fall jag skall välja ut någon som jag tycker är värd denna.
Känns kul och bra att jag vann den :)

Idag har då jobb stått först på schemat. Cyklade hem och sov en timme.
Är nyss hemkommen efter en körtur till Willy:s och tbx. Nu börjar det närma sig.

Hörs senare ikväll eller imorgon innan jag drar till jobbet.
Då det även är sista dagen för i sommar :( :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!