lovekiller

Godmorgon.
Jag själv har varit vaken sen kl 09.
Strax innan tio begav jag mig av med cykeln. Och kom hem för ca 10 min sen. Tog drygt 1 timme och 15 min att cykla till alla ställen.
Shit hamnbacken, jag ville nästan lägga mig ner och dö en stund.
Fast strong som jag är kämpade jag vidare.

Dum som jag var satte jag på mig jeans, converse och en svart kofta en sån här varm dag.
Vad tänkte jag med igentligen?
Om jag ens tänkte?

Laddar just nu upp med musik, chips och vatten inför dagen.
Känner mig lite ledsen faktiskt, vi börjar nämligen våran försäsong träning ikväll.
Och jag missar det pga jobbet. Jag har sätt fram emot det så himla mkt.
Träning är mitt liv. Finns ingen bättre kännsla.
Innebandy hjärta mig!
Fast förhoppsningsvis jobbar jag inte alla träningspass nästa vecka.
Får se fram emot det!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!