mitt håååååååååååååååår :(

Har inte varit hemma idag, därav den dåliga uppdateringen.
Mamma och mormor tvingade mig att kapa av mitt långa hår. Så nu är det inte alls lika långt längre :(
Jag måste nog gå till en riktig frissa, mitt hår är hemskt. Men man vill ju inta klippa av det.
Fast nu när dom ändå har klippt det kan jag ju passa på att gå till frissan. Medan det ändå är kort lixom.

Kvällens planer ser ut så här:
- slänga i mig någon mat
- cykla till träningen
- träna med världens bästa lag
- cykla hem
- duscha
- dö på sängen.

Hörs ikväll eller imorgon när jag vaknat.


Postat av: Wararat

svar, jag ritar :) och nu svarar jag lite på kommentarer ^^

2010-08-19 @ 17:35:51
URL: http://noxea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!