omänskligt

Satt för engångs skull och kollade på tv ikväll.
Allstå generation fett.. hur ska jag börja..?
För det första, vem tycker om att vara så där fet igentigen? Det är inte normalt att vara så där feta som dom är.
För det andra, hur kul kan det vara att sitta på människor som blir mos och typ dör.
Hade jag legat där under hade jag dött inom fem min. Skojar inte.


Jag har inte alls något emot större människor, verkligen inte, utan tvärt om. Tycker synd om dom som inte vill vara så stora. Men det där att sitta på folk har väl gått lite över styr?

Tyck som ni vill så tycker jag som jag vill. Slutdiskuterat.



Tänkte hoppa i säng, dessvärre är jag inte trött. Men måste försöka sova.
Jobb imr från 6.45-14. När jag slutat ska jag träffa My en stund. 
Skall boka uppskrivning och uppkörning och lite sånt fix och trix.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!