pasta är min vän

Okeeeey, dålig uppdatering.
Men sånt får ni stå ut med. Kan inte alltid blogga som en.. tulpan. Hm ja det lät rimligt.

Efter jobbet så drog jag som sagt till My.
Efter vi gjort det vi skulle cyklade vi hem till henne och sov på soffan.
Yeah skönt!
Är nysshemkommen. Cyklandes i motving (som alltid) och tunga ben.
Det var lite extra kul ska ni veta.

Nu ska jag äta något. Blir pasta som alla andra dagar antar jag.
Plus att all man är slut här hemma. Eller nästan iaf.
Tur att familjen kommer hem inatt. JO NI HÖRDE RÄTT. Wohooo.
Igentligen skulle dom varit borta längre, men dom saknade mig så mkt att dom kommer hem i förtid ;)
Lyyyyyyyyyyycka typ. Tänk med lagad mat och sälskap.
LOve it.

Nej ni, vi hörs när jag käkat och lite sånt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!