"så här minns jag inte att det kändes förra gången jag satt på mig den"

Jag har haft en sjukt lyckad dag!
Jag och Madde gick 10 km på p18 spåret. Pratade av oss, trampade på möss, skrattade, gick typ vilse, gnällde på att vi aldrig kom fram. Efter 2 timmars promenad hade vi äntligen gått 1 mil.
Okej det där med musen, haha jag dog lite grann faktikst.
Madde trampade på någon som small till. När vi bestämmer oss för att kolla vad det var för något ser vi en platt mus ligga där helt stendöd. Magsäcken låg till och med utanför. Bar så ni vet. Äckligt, riktigt äckligt.
Vi hoppas att det inte var den hon trampade på. Fast vi vet inte. Och lär aldrig få reda på det häller.
Tur är väl det ;)

När jag kom hem vid femtiden packade jag ihop mina grejer och drog och hämtade Nanna.
Vi handlade kyckling och baguetter och drog sedan till Tofta där vi skojsade runt.
Bilder kommer upp när hon lagt in dom på FB.
Vi tog oss även ett bad på ca 10 min. Kanske sommarens sista dopp?

Nu ska jag tvätta bort sminket som hamnat under ögonen efter badet, sen hoppa i säng.
Börjar tidigt imr. Så blir uppdatering på dagen när jag kommit hem.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!? :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!