skaff dig ett annat jobb!

Har jobbat även idag. Men det visste ni väl? Ja dåsa. Onödigt att jag ens nämde det.
Shit same :)
Sitter just nu och proppar i mig lite smått och gott som jag kan hitta hemma.
Godis hade varit aldeles för underbart ska ni veta.
Men nej, jag vågar inte cykla till affären själv. Tur är väl det, annars hade jag ätit godis varje dag?
Nästan iaf.

Ska försöka att inte ta en tupplur idag. För dom senaste kvällarna har det blivit sängen sent pga att jag sovit på dagarna när jag kommit hem från jobbet.
Fast.. jag är väldigt trött och skulle lätt kunna slummra till.

Och just nu precis ringde det en försäljare. Försökte göra allt för att han inte skulle ringa min mamma.
jag- Hon är i danmark. Så du borde nog inte rinna.
han- jaha vådåra? har hon inte mobilen på sig?
jag- Ja men det är ju dyrt.. !?
han- nej men det kostar bara fem kr i minuten
jag- okej? då är det inte dyrt eller? och är du en sån där försäljare?
han- ja, jag säljer diskmedel.

Pucko! Måste dom vara på en hela tiden? Och fem kr i minuten är fan dyrt. Dom pratar ju typ 30 år.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!