sommarn är slut...

Är hemma igen. Kort men rolig arbetsdag.
Man får så mkt tbx. Älskar att arbeta med människor.
En tant som aldrig säger något sa till mig när jag satt och matade henne: Sötnos! Du är så himla söt.
Snacka om att man blev lite paff.
Kommer sakna det här så himla mkt. Skulle lätt kunna sluta skolan och börja jobba där ist.
Men det går ju inte, det fattar till och med jag.. men man kan ju alltid drömma.

Nu är det bara tre lediga dagar kvar tills skolan börjar, lördag söndag och måndag. Jag längtar inte ett skit.
Jag har redan ångest och mår dåligt över det. Great..

Familjen gick precis iväg till en släkting. Men här hemma sitter jag, alldeles själv. Nej det där lät depremerande.
Jag valde att stanna hemma och bara koppla av. Tänkte lyssna lite på musik och kolla lite bloggar.

Tjao för ikväll!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!