underbar

Kan börja med att säga: Helgen har varit helt awesome.
Det känns i kroppen att man sovlit alldeles lite och spelat mkt innebandy.
Vi förlorade alla matcher. Skall då även säga att vi mötte divition 2 lag. Vilket är klassen högra än vad vi är vana med att spela. Men gud så bra vi har varit. Sjukt stolt över våran prestation.
Går inte in så mkt på detalj om vad vi gjort i helgen. Men sjukt kul har vi (jag) haft.

Började med skola imorse. Jag har varit en död sill idag. Gått rumt som en spöke och vart allmänt efterbliven.
Men det har sina anledningar.
Slöt 11:15 då jag gick hem till lägenheten och hjälpade pappa och malin med att packa ihop det sista.
Så nu, idag, har jag stått i lägenheten för sista gången.. känns tufft men såäre.
Efter åkte vi till hamnen och tog en glass, sedan fick jag skjuts hem till mamma där jag slänge mig på sängen direkt.

Har precis betalat lite räkningar. Vuxenpoäng till mig.
Och nu ska jag göra några st dataprov. Fick nämligen 9 st av R J som aldrig hann göra klart dom innan hon tog körkort. Shysst brud detdär måste jag säga.

Vi hörs imorgon. För ikväll ska jag sova tidigt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!