väntan på något bättre

Jag kommer vara tvungen att ha uppsatt hår imorgon. Aj asså jag skäms! Hu.
Jaja nu orkar jag inte lägga ner mer själ på mitt hår. Det går inte att göra något åt det nu.

Från mitt köksbord in till Charlottes köksbord blev det. Mer mätt vart jag när jag gick ifrån hennes köksbord.
Inte bra. Men det får gå.
Och inte nog med det så hade dom väldigt goda kokosbollar. Det var gott.
Efter var vi lite lagom duktiga och spelade wii. Eller jag låg på soffan medans C brände kalorier.
Det får också gå för det här gången.

Tänkte klirra runt lite på datorn tills jag blir trött.
Imorgon börjar jag kl ett. Nice. Men skolan är inte nice för fem öre. Men det här är sista året. Så jag klarar det. Yes I do!

Typ godnatt och sov typ gott!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!