yes jag är på bra humör. märks det eller?

Tjaaaa igen.

Jag är lite speeded. Men det är ju bra.
Höll mig undan från köp idag, det enda var ett fettigt mål på mc donalds. Men det händer så sällan så det fick gå för den här gången.
Har dessutom bokat klipptid på MÅNDAG, imorgon är det lixom söndag. Oh my gad nära inpå.
Och ifall jag skall vara ärlig så var det Charlotte som bokade åt mig. Min lilla pärla detdär.
Men det blir säkert bra. Jag ska klippa det kort, mhm jätte kort för att vara jag.
Bort med skiten ba. Så jävla slitet. Inte okej att klippa sig en gång om året. Verkligen inte.
Skärpning på mig.
Nog snack om mitt fula hår. Tillbaxs till nuet.

Tänkte chilla lite sen ikväll kommer det hem två undbomar hit. Nej skämta. Två vuxna. Inte jag som skall ha party naij.
Aj vad fan snacka jag om? Nu ska jag skärpa mig.
Dom kommer iaf hit och grillar med oss.
Charlotte snackade även om att gå på bio ikväll. Får se om det blir av.
Men vi hörs sen.
Jag är festsugen, bara så ni vet. Krogen hade vart perfekt ikväll.
Men jag måste spara mina pengar till bil ochsådär :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!