elin, min elin!

Jag är så jävl kass, det är tre dagar i skolan och vad fan gör jag hemma?
Jag får skylla på att mamma inte kom och väckte mig när jag aldrig kom upp imorse så jag försov mig. Vaknade för ytterst liten stund sen.
Aja så kan det gå, imorgon får jag pallra mig till skolan.
Nu måste jag käka lite frukost sen ska jag till tandläkaren. Ser fram emot att inte kunna äta på en vecka. Får väl mixa all julmat. Åh helvete.. Men jag får se det positivt, kommet bli fin i käften.

Efter tandläkarn ska jag hämta upp Elin, tänkte dra med henne på stan för att köpa julklappar. Har bara köpt en hittentills så det börjar bli lite panik.
Och sen ikväll kl 18 ska jag och bror ut till faster och äta middag. Ska verkligen bli hur mysigt som helst :)

Höres nog senare.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!