17:02

Jag har lyckats hitta en liten lucka då jag har tid för datorn, så här kommer ett inlägg.
Dagen började med näsblod. Det bara kom så där pang poff. Kom till skolan och var på fett bra humör, men det fanns många som lyckades få bort mitt glada humör.
Men tbx till skolan. På svenskan läste vi hela lektionen. På idrotten visade vi upp våran dans vi gjort. Och den satt PERFA! Vi är riktigt bra flickor!
Sen var det matte och vi fick tbx våra prov. Och jag fick G på provet. Tror knappt mina egna ögon. 8p var gränsen till G och jag fick 12p. Första gången i livshistorien jag är över gränsen. Bra gjort av mig.
Sen var det att skynda sig till småbarnsträningen. Och idag fick dom sig en rejäl utskällning.
Nu är jag hemma, ska snart sätta igång med pluggandet. Sen måste jag slänga i mig lite mat sen är det träning från 19.00-21.00. Vilket betyder att jag kommer hem till kl 22.00 och då är det sängen som väntar på en gång.
Det vara lite smått och gott om min dag.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!