17:48

Efter skolan tog jag och Emma bussen till västerhejde där vi tränade 2or.
Jag kom hem för en liten stund sen och har precis ätit lite mat.
Snart ska jag börja plugga lite till social omsorgs provet vi har på fredag. Lika bra att börja träna redan nu.
Sen ska jag lägga mig tidigt, sov väldigt tåligt inatt pga olika anledningar.

Fick även reda på våra praktikplatsar idag. Och jag fick typ den sämsta!. Är inte alls motiverad till att ha praktik längre. Men jag pratade med min lärare och sa att jag var missnöjd och inte ville ha praktik längre, så hon ska försöka fixa en annan plats till mig.
Och bara så ni vet så sög den här dagen så jävla hårt. Önskar att jag aldrig gått upp ur sängen.
Hejdå.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!