18:17

Idag har jag verkligen inte gjort mkt nytta. Jag låg framför tv och halvsov hela förmiddagen fram till klockan två då jag käkade lite lunch. Sen åkte jag, mamma och Sebastian till hemmakväll och köpte godis, sen vidare till säve där Sebastian skulle spela kids volley.
Vi kom hem för bara en stund sedan och vi har redan hunnit äta lite räster från igår.
Nu ska jag följa med på en liten prommenad och lämna Johanna vid fritidsgården där det är maskerad ikväll.
Annars ikväll händer det inte så mkt. Ska kolla melodifestivalen och käka godis. Och så tänkte jag ringa Erik och överraska honom :)
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Puss



Postat av: Frida

sv: Haha självklart är jag ironisk! ;)

2010-02-13 @ 23:14:10
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!